Wij bieden alleen geschenken van échte natuursteen – puur, krachtig en vol symboliek. Personaliseren is mogelijk... keigoed.

Veel gestelde vragen

Zijn de prijzen inclusief BTW en verzendkosten ?

Alle prijzen op de website zijn inclusief BTW maar exclusief verzendkosten. Voor verzendkosten zie tabellen onder het kopje verzendkosten.

Wanneer wordt mijn product geleverd ?

Uw bestelling wordt binnen 2 werkdagen (streven is altijd binnen 24 uur) na betaling van uw bestelling verstuurd. 
Mits het product voorradig is. De voorraad is zichtbaar naast het product.
Mocht dit om een bepaalde reden niet mogelijk zijn, dan ontvangt u hierover bericht van ons.

Gepersonaliseerde producten en producten die geen aantal in voorraad weergeven hebben altijd een levertijd.
* Voor urnen en assieraden is de levertijd 3-7 werkdagen.
* Voor producten met een vingerafdruk is de levertijd 4-6 weken.
* Voor gedenkstenen en zwerfkeien of andere producten met gravure is de levertijd 1-3 weken.

Bij afwijkende levertijden krijgt u altijd een melding, bijvoorbeeld bij vakantieslujiting.

Mag je producten ruilen of terugsturen ?

U mag een product binnen vijf werkdagen ruilen of retourneren, mits het product onbeschadigd is en in de originele verpakking zit. De verzendkosten voor het retourneren zijn voor uw eigen rekening.
Na ontvangst van het geretourneerde product storten wij het bedrag van uw bestelling binnen één week terug.

Wilt u een product ruilen? Neem dan vooraf even contact met ons op via e-mail.

Let op: gepersonaliseerde artikelen kunnen niet worden geruild of geretourneerd.

Wat moet ik doen als mijn product stuk is of beschadigd, niet geleverd of kwijt ?

U neemt binnen vijf werkdagen contact op met info@zonnevogel.nu.
U mailt altijd een foto van het beschadigde artikel. En van de doos (de binnenkant en de buitenkant) waarin het artikel verpakt zit. Dit is nodig voor de verzekering.
Bij niet op tijd melden of melden zonder foto's wordt het prodcut niet vergoed door de verzekering.
U krijgt indien voorradig een nieuw product toegestuurd en anders krijgt u het bedrag van het product en de verzendkosten teruggestort.

Kan ik ook producten komen bekijken ?

Dit is mogelijk op afspraak. Dit kan van ma t/m vrijdag, tussen 9.00u en 11.30u. Bij uitzondering ook op een nader te bepalen tijdstip, 's avonds of in het weekend. Er is een showroom waar uiteraard nooit alle producten tentoongesteld kunnen worden, daarom weet ik graag van tevoren wat u wilt zien zodat ik de artikelen dan uit de voorraad (magazijn elders) kan halen en klaar kan zetten om te tonen. U kunt dan ook eventueel de producten meteen meenemen. Houdt u er dan wel rekening mee dat u contant dient af te rekenen omdat pinnen niet mogelijk is.